Madah Cinta ♥♥

♥ Cintailah seseorang dengan sempurna, jangan mengharapkan kesempurnaan darinya kerana cintalah yang memberikan kesempurnaan.. Cinta memang indah tika saat dimiliki, tapi sakit saat ditinggalkan kerana cinta dan luka ibarat satu ikatan, kiri kanan gelap dan terang dapatilah cinta sejatimu..

♥ Kalau saya jadi air mata, saya ingin lahir dari mata kamu, hidup di pipi kamu dan mati di bibir kamu. Tapi kalau kamu jadi air mata saya, saya tak akan menangis sebab saya tak mahu kehilangn kamu..

If there is one thing in my life, I would not regret choosing YOU and making you my SPECIAL PERSON..

Apabila seseorang melukakan hati kita, catatkan ia di atas pasir supaya ia akan terkambus apabila ditiup angin kemaafan.. Tapi apabila seseotang itu membuat kegembiraan kepada kita, nukilankan di atas batu supaya angin kemarahan pun tidak mampu memadamkannya..

♥ Sometimes my eyes get jealous of my heart.. U know why? It's simply because u always remain close 2 heart but far from my eyes..

♥ Kadang kala apa yang kita betul-betul sayang hilang dari hidup kita, dan kita tidak mampu menghalangnya dari terus hilang. Apa yangberlaku adalah diluar jangkaan kita, jadi kita perlu bersedia untukmenghadapi segalanya. Kuatkan hati, tabahkan diri, pastinya bukan senang tapi kita perlu berusaha . Kita hanya merancang, Allah yang menentukan. Pasti apa yang berlaku ada hikmah disebaliknya. Andai mentari bukan untuk kita, mungkin pelangi milik kita..

♥ Senyum tak bererti gembira, sedih tak bererti duka, diam tak bererti lupa, jauh hanya jarak, tapi hati tak pernah lupa..

♥ 1001 gurauan belum tentu dapat mengukir 1 senyuman, tetapi 1 sindiran sudah cukup melukakan seseorang, 1 SMS sudah cukup membuktikan diriku mengingatimu..

♥ If 2 heart are meant to be together, no matter how matter how long it takes, how far they go, hou tough it seems, fate will bring them together forever..

♥ Jauh itu ada jarak yang terpisah, jauh itu ada ruang yang memisah.. Jauh itu dua insan yang terpisah, jauh itu dua hati yang dipisah.. Namun jauh itu ada rindu yang tak sudah..

♥ You will never know true happiness untill you have truly loved.. and you will never understand what pain really is until u have lost it..


0 mikroorganisma:

Powered by Blogger.

✿ Mutiara Kata ✿

Dan sesiapa yang berhijrah pada jalan Allah (untuk membela dan menegakkan Islam), nescaya dia akan dapati di muka bumi ini tempat berhijrah yang banyak dan rezeki yang makmur dan sesiapa yang keluar dari rumahnya dengan tujuan berhijrah kepada Allah dan RasulNya, kemudian dia mati (dalam perjalanan), maka sesungguhnya telah tetap pahala hijrahnya di sisi Allah dan (ingatlah) Allah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.
[4:100]