Motivasi Cinta


Aku ngah tulis entri nih sambil makan biskut MOORE.


Ape cerr motivasi cinta petang2 nih? Jiwang la plak den nih. Alaa.. skali skale jer (kot).. Semalam g kedai buku with family.. Tumpang baucer buku 1 Malaysia yang adek  nyer. Aku blom amek lg baucer tuh.. Tu laa.. balik awal sangat.. Tak kesah pon.. Naek cuti ley amek. Aku selitkan buku harga RM 9.90 dalam baucer RM 50..

Motivasi Santai # Cinta @FazleyYaakob 

Hahaha..Ape kes amek buku madah jiwang nih? (gelakkan diri sendiri) Ekceli mase kat kedai buku popular kat Penang ari tu da jumpe buku nih.. Tapi tinggal satu jer. Tu pon cam rosak sket. So tak beli laa. Aku suke buku ni sebab die comel. Takde la nak sangat tapi da free tuh amek ajer la.. Hehe..

Cinta itu bak garam dan gula.
Terlebih bakal memudaratkan.
Terkurang pula jadi kurang enak.
Biarlah secukup rasa ikut selera diri. ❤
-Fazley Yaakob-

0 mikroorganisma:

Powered by Blogger.

✿ Mutiara Kata ✿

Dan sesiapa yang berhijrah pada jalan Allah (untuk membela dan menegakkan Islam), nescaya dia akan dapati di muka bumi ini tempat berhijrah yang banyak dan rezeki yang makmur dan sesiapa yang keluar dari rumahnya dengan tujuan berhijrah kepada Allah dan RasulNya, kemudian dia mati (dalam perjalanan), maka sesungguhnya telah tetap pahala hijrahnya di sisi Allah dan (ingatlah) Allah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.
[4:100]