Jom Makan: Restoran Mozer's, Shah Alam

Assalamualaikum.

Tengah fikir nak makan di mana hujung minggu ini? Apa kata korang cuba makanan Arab di Restoran Mozer's.

sumber: Google

Meh nak belanja gambar sikit.

Ni nama dia Datin Ja. Haha.. Harap dia tak baca blog aku.


Nampak tak meriah meja tu dengan makanan.

Dekat sini bukan semata-mata Nasi Arab je. Ada macam-macam lagi makanan sampingan lain. Disebabkan tak ditaja seperti Naz dalam JJCM, takde lah nak cuba semua makanan. Harga berpatutan dan mengenyangkan. Daging kambing dia, pergh lembut giler. Ayam dia pun sedap sehingga menjilat sudu. Aku tak reti nak komen panjang pasal makanan. Sebab aku hanya tau makan je. Hahaha.


Alamat:
12G, D'Bayu, Jalan Serambi U8/21, Bukit Jelutong.

Part 6: Aku & Braces

Assalamualaikum..

Tak sabar rasanya nak bukak braces. Masuk bulan ni dah 1 tahun 4 bulan. Tiap-tiap bulan seronok tukar getah sebab boleh pilih nak kaler ape.

1-3 bulan pertama

Bulan ni buat kelainan sikit la. Asyik satu kaler jer. Apa kata buat mix pulak.

Biru & pink uolzz

Pikir bulan depan mix kaler ape pulak ye.
Powered by Blogger.

✿ Mutiara Kata ✿

Dan sesiapa yang berhijrah pada jalan Allah (untuk membela dan menegakkan Islam), nescaya dia akan dapati di muka bumi ini tempat berhijrah yang banyak dan rezeki yang makmur dan sesiapa yang keluar dari rumahnya dengan tujuan berhijrah kepada Allah dan RasulNya, kemudian dia mati (dalam perjalanan), maka sesungguhnya telah tetap pahala hijrahnya di sisi Allah dan (ingatlah) Allah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.
[4:100]

Anda juga mungkin meminati:

Related Posts with Thumbnails

✿ Kelab Sk0deng ✿

Instagram