Tata JayBee.. Wait for me Kemaman.. (≧◡≦)

Assalamualaikum...

Kenapa tata kat JB?
We are going to move.

tengok tv ke tengok kotak? Smiley

Cuba teka di mana kerusi? Smiley

Banyaknyer hanger.. Smiley

Meninggalkan hasil contengan di dinding Smiley

Mana bebey??
Inilah Bebey. Kat gamba di atas beliau ade dalam plastik hitam..
Kami sekeluarga akan berpindah ke Kemaman, Terengganu
Sabtu ni..

Kerana Sebatang Jarum 2

Sambungan Kerana Sebatang Jarum

Takde nak cite banyak.. Tengok ajer gambar di bawah..

Tali jahitan berwarna biru

Inilah jarum sebenar yang telah berjaya dikeluarkan. Auch..

Sekian...

Kerana Sebatang Jarum

Johor Bahru, 20 Julai 2011 - Seorang wanita telah dimasukkan ke dalam wad ortopedik setelah mengalami kecelakaan yang disebabkan oleh sebatang jarum.

Hasil temubual dengan mangsa mendapati beliau telah tersepak jarum yang berada di atas karpet. Jarum sepanjang 4cm itu kemudiannya patah separuh dan tidak dapat dikeluarkan. Anaknya yang menggunakan jarum tersebut kelihatan serba salah dan hanya berdiam diri.

contoh jarum

Mangsa dibawa oleh anaknya ke klinik berdekatan namun hampa kerana doktor tidak mampu berbuat apa-apa. Mangsa diberi suntikan kancing gigi bagi mengelakkan kesan besi.

Mangsa kini berada di hospital kerana hasil pembedahan kecil tidak berjaya mengeluarkan jarum tersebut. Mangsa perlu menunggu permbedahan seterusnya



Laporan seterusnya akan menyusul esok.

*p/s: jarum bukan sebarang jarum, memang sakit tertusuk jarum. (jarum tersebut bukan susuk yer...)

UNTITLED

You

Will

Never

Understand

...

NEVER

...

I

Just

Don't

Want

To

Break

Promises

...

Please

Don't
Make

Me

Break

Them

Again

&

Again

...

FULLSTOP

Sepatu Buruk Cinderella

Siapa tak kenal Cinderella? Dari zaman kanak2 ribena da di"bedtime story"kan dengan cite fairytale nih.


Kasut Cinderella diperbuat daripada


Tapi semalam(17072011) aku jumpa kasut nih.


Aku tak taw la "cinderella" mane la yang punye sepatu nih.

*entri bosan - sape soh korang bace??
Powered by Blogger.

✿ Mutiara Kata ✿

Dan sesiapa yang berhijrah pada jalan Allah (untuk membela dan menegakkan Islam), nescaya dia akan dapati di muka bumi ini tempat berhijrah yang banyak dan rezeki yang makmur dan sesiapa yang keluar dari rumahnya dengan tujuan berhijrah kepada Allah dan RasulNya, kemudian dia mati (dalam perjalanan), maka sesungguhnya telah tetap pahala hijrahnya di sisi Allah dan (ingatlah) Allah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.
[4:100]

Anda juga mungkin meminati:

Related Posts with Thumbnails

✿ Kelab Sk0deng ✿

Instagram