Jom Cari Kerja Kosong


Assalamualaikum..

Jika anda masih tercari2 kerja yang sesuai dengan kelulusan anda, jom cari kerja di JobsCentral.. Anda bukan sahaja berpeluang mendapat kerja, TETAPI anda juga berpeluang mendapat RM500!!

Untung kan? Jangan berlengah lagi..

Peraduan: Cadangan nama bayi Sop


Contest by: Riwayat Hidupku
Tarikh Tutup: 1 April 2012

Hadiah yang ditawarkan ialah domain percuma untuk blog anda (.com, net, .info, .biz atau .org - 1 tahun) atau RM35 tunai.

Nama yang saya ingin cadangkan ialah:

Nur Asyalina Haifa
نور آ شلیانا ھیفاء 


Nur - Cahaya
Asyalina - Manis, sentiasa hidup, pemalu, penyayang.
Haifa - Lembut suaranya

Moga anak yang bakal lahir seindah namanya.
Amiinn....


Kepada kawan2 yang berminat, boleh klik banner di atas untuk melihat syarat2 penyertaan..

Rekreasi Hati bersama Shamril Salleh(Sham Kamikaze)


Karnival Rekreasi 2012(Karrek 2012) kali ini, Kelab Rekreasi UniSains(KRU) dengan kerjasama Pusat Sukan & Rekreasi USM Induk membawakan satu program diberi nama REKREASI HATI 2012(ReHat 2012)

Bersempena dengan itu, KRU menjemput khas seorang saudara yang sangat dikenali ramai bagi berkongsi pandangan.

Mari ketahui mengapakah, bagaimanakah juga apakah "Kehidupan Seorang Islam Sejati" dari sudut pandangan seorang saudara kita iaitu tuan Sham Kamikaze.

Bismillah :)
" Dan tetap tekunlah engkau memberi peringatan, kerana sesungguhnya peringatan itu mendatangkan faedah kepada orang-orang yang beriman. Dan (ingatlah) Aku tidak menciptakan jin dan manusia melainkan untuk mereka menyembah dan beribadat kepadaKu. "
[Adh-Dhariyat, ayat 55 dan 56]

Masuk adalah PERCUMA !
dan sila datang awal kerana tempat dijangka SANGAT TERHAD !
Pakaian WAJIB menutup aurat dan menyenangkan mata yang memandang !

TUJUAN 'TALK' :

+ MENAMBAH ILMU
+ MENGENALI DIRI DENGAN LEBIH BAIK
+ BERSUA MUKA DENGAN SHAM KAMIKAZE
+ MENGERATKAN SILATURRAHIM

Daripada Anas bin Malik r.a., RasulAllah Muhammad s.a.w. bersabda yg bermaksud,
" Sesiapa yang inginkan rezekinya diluaskan dan dipanjangkan usianya, maka jalinkanlah hubungan silaturrahim (dengan ihsan). "
[Hadis sahih, Riwayat al-Bukhari dan Muslim]

FEEL FREE TO invite ANYONE!!:)

Yang Kiut Miut

Assalamualaikum..

Baby memang comel kan.. Semua baby pon comel.. Baby orang ker, baby kucing, baby katak..
Kucing da besa pon comel.. Tapi kalau manusia? Kalau perangai tak comel, memang hilanglah kecomelan tersebut.

Cerianya die

Wekk...

Ni ciri2 anak solehah

Sayangnyer die kat meow..

Cantik ngat mate die ♥

Anak yang soleh 

Kekeliruan identiti..?

Besanye mate die..

Comel sangat! Bestnyer dapat twins..

Sabar naaa.. lambat ag nak dapat baby.. Muahahaha

Cop Kentang

Assalamualaikum

Aku rasa macam kembali ke zaman skola rendah plak wat cani.. Maen cop2 kentang. Aiyoo..
Ni sebenarnya untuk kelas tipografi.

Ni bukan aku nyer.. Ceteka sape name org yang wat nih..

Huruf2 bergelempangan

Ni baru betul2 seni.. Ada nilai2 tersendiri -__-

Satu lagi x siap.. Isnin kne anto daa..

Halal Itu Luas

Tajuk: Halal Itu Luas
Tarikh: 15 Mac 2012
Tempat: Dewan Budaya USM
Masa: 2.30 PM


Tajuk: Forum "Peace For Palestine"
Tempat: Dewan Utama Desasiswa, USM
Masa: 8.30 PM







p/s: Gambar tak jelas sbb guna kamera murah jer.. >_<

Assignment - Mari Melukis

Assalamualaikum...

Cam lame jer tak menaip nih.. Jari-jemari kaku da tapi nak menaip gak. yer.. Tiap-tiap minggu melukis. Mesti mak ayah aku tak aspek aku jadi cam dak tadika balik melukis2 garisan nih. 



Contoh2 garisan

Dengan garisan2 ni aku kena gabungkan untuk menjadikan figura seperti di bawah:-

Dak mane tah nih.. Colek gambo die..

tumpang katil rumet


Maaf la lecturer.. Ambe wat last minit.. Nak tengok 70% jer kan? Hehe...
Tapi ni baru bape peratus siap....?
-___-

Daa~~ nak sambung wat esaimen..

Kepada Peminat Anime

Kepada para peminat anime, jom tonton anime di Anime Here.


Aku tengok Bleach dengan Detective Conan jer..
Powered by Blogger.

✿ Mutiara Kata ✿

Dan sesiapa yang berhijrah pada jalan Allah (untuk membela dan menegakkan Islam), nescaya dia akan dapati di muka bumi ini tempat berhijrah yang banyak dan rezeki yang makmur dan sesiapa yang keluar dari rumahnya dengan tujuan berhijrah kepada Allah dan RasulNya, kemudian dia mati (dalam perjalanan), maka sesungguhnya telah tetap pahala hijrahnya di sisi Allah dan (ingatlah) Allah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.
[4:100]

Anda juga mungkin meminati:

Related Posts with Thumbnails

✿ Kelab Sk0deng ✿

Instagram