GugurL XTVT : Bukit Bendera

Tarikh: 26 Nov 2011
Tempat: Bukit Bendera, Penang

Dah lama tak dapat keluar ramai2 cani. Kali ni kami pergi Bukit Bendera. Satu kereta(muna) dan satu motor(kak izah).

Ni before naek train. Tiket RM 4 jer ok sebab kami student. Sama harga ngan kanak2.  Terasa diri cam kanak2 pula.

Ade tangan sape la sesat kat atas tuh

Aku suke pemandangan nih..

Tempat ni memang jadi port wajib bergamba bagi sesiape pon yang datang sini.

Rasa cam g kem pon ade jugak.. Hee..

Kembali ke zaman kanak2
Sempoi la adek nih.. Maaf yer.. Akak ter'snap' gamba kamu..
So, akan datang nak pergi mana plak yer..?

Salam Maal Hijrah 1433H






Selamat Hari Raya Aidiladha, Haji dan Qurban

Assalamualaikum..

Raye lagi..Raye lagi..

Bagi yang tak pergi haji pastinya Hari Raya Aidiladha ni adalah tentang korban. Makanya bila lembu, kambing, kerbau da terkorban, banyaklah dapat daging. Daging da banyak wat lauk laa..

Makan..makan...dan makan lagi..



ada ketupat palas.. belajar ikat daun palas.

rendang daging

sup tulang

ayam masak merah
Nyum..nyum..
Tapi nampak tak yang semuanya berkolestrol tinggi?

Pas raya jaga makan balik yer.. Makan makanan berkhasiat sket..

p/s: bukan story tapi nak tayang makanan jer ponn
Powered by Blogger.

✿ Mutiara Kata ✿

Dan sesiapa yang berhijrah pada jalan Allah (untuk membela dan menegakkan Islam), nescaya dia akan dapati di muka bumi ini tempat berhijrah yang banyak dan rezeki yang makmur dan sesiapa yang keluar dari rumahnya dengan tujuan berhijrah kepada Allah dan RasulNya, kemudian dia mati (dalam perjalanan), maka sesungguhnya telah tetap pahala hijrahnya di sisi Allah dan (ingatlah) Allah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.
[4:100]

Anda juga mungkin meminati:

Related Posts with Thumbnails

✿ Kelab Sk0deng ✿

Instagram