Aku benci pergi Tesco sebab...

Nak tau nape aku benci pegi Tesco? Tengok nih.


Nampak tak ape masalahnya? Aku yang pakai tudung tuh.

Arghh.. Pintu auto tuh xnak bukak bila aku lalu. 
Aku ni makhluk tak berjisim ker? 
Tension aku.

Menci3!.. T__T

6 mikroorganisma:

::::fiEyzA:::: said...

hahaha..sian2...sabo yepp..

Mohd Syahir said...

kekekeke..np tudung kamu tuh singkat...dh mcm rockers je...=.="

Nys Zairee said...

illustration jer ok.. kalo tol2 pakai selendang

FixMaster said...

Macam tesco semenyih jer..

Nys Zairee said...

saloh..tesco penang

tips said...

tesco mn tu?? saya pon selalu kena main2 dengan pintu tesco penang (sg 2)..jahat..huhu

✿ Blog Archive ✿

Powered by Blogger.

✿ Mutiara Kata ✿

Dan sesiapa yang berhijrah pada jalan Allah (untuk membela dan menegakkan Islam), nescaya dia akan dapati di muka bumi ini tempat berhijrah yang banyak dan rezeki yang makmur dan sesiapa yang keluar dari rumahnya dengan tujuan berhijrah kepada Allah dan RasulNya, kemudian dia mati (dalam perjalanan), maka sesungguhnya telah tetap pahala hijrahnya di sisi Allah dan (ingatlah) Allah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.
[4:100]

Anda juga mungkin meminati:

Related Posts with Thumbnails

✿ Kelab Sk0deng ✿

Instagram