Alhamdulillah.. Rezeki Bulan Ramadhan.

Rasanya sangat bertuah coz menang dua contest sepanjang bulan Ramadhan nih.

First, aku menang contest Mr & Mrs Lanun. Thx kepada penganjur Mrs.Lanun.

Second, aku menang contest Lucky Draw: Miss Zahidah Mom's Birthday.Thx miss zahidah dan ibunya.

Semoga ada lagi tuah badan nih.. Bak kata orang, tuah ayam nampak di kaki, tuah orang tak siapa yang tahu. 
MyEm0.Com

Wow! Hebat!

Aku baru pulang dari bengkel seperti yang tertera. Besh2.. Yela.. wat kat hotel kan. Huhu... Kami  bertolak pukul lebey kurang 2.00 pm 14hb.
Hotel ni terletak berdekatan dengan Batu Feringghi.
Barisan MPD Aman Damai 2010/2011

Exco Informasi dan Kreativiti

Dari kiri:
Reen
Dayah
Nys
















Sebenarnya yang paling besh kat cni adalah tyme berbuka puasa. Kenapa ek? Jom tengok kat bawah nih..


Ni la juadah berbuka puasa. Sebenarnya ade banyak lagi juada tapi tak amek gamba sume. Dan tak larat nak buat masuk perut sume. Huhu..

Selamat berpuasa kepada semua. Jangan terlalu tamak. Orang tamak selalu rugi. Ingat!

Yeay! Aku menang Giveaway Rusia & Mesir!

Wah.. sungguh unpredictable yang aku terpilih untuk menerima GA from Rusia anjuran kamiterritory.blogspot.com.


Hoho.. namaku di n0mbor 5, nieylicio kerolicio. MyEm0.Com
Bukan sorang jer yang nak GA ni, ramai sangat2. Syukurla aku diantara yang terpilih. Thank y0u s0 much kepada penganjur. Laen kali wat lagi yer. Jijiji..(hanya orang tertentu taw nape gelak eja camni.. =p)

Aku menang c0ntest mS.GreEn..!



Untuk kali pertamanya aku menang contest kat blog. COntest Hijau by Ms.Green. Sangat2 un'sangka'rable betol la. Yela.. saingan bukannya sikit. Alhamdulillah terpilih diantara t0p 3.
Resultnya di SINI.

Thanks Ms.Green. 
Laen kali buat contest lagi yer. 
Hihi..


Powered by Blogger.

✿ Mutiara Kata ✿

Dan sesiapa yang berhijrah pada jalan Allah (untuk membela dan menegakkan Islam), nescaya dia akan dapati di muka bumi ini tempat berhijrah yang banyak dan rezeki yang makmur dan sesiapa yang keluar dari rumahnya dengan tujuan berhijrah kepada Allah dan RasulNya, kemudian dia mati (dalam perjalanan), maka sesungguhnya telah tetap pahala hijrahnya di sisi Allah dan (ingatlah) Allah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.
[4:100]

Anda juga mungkin meminati:

Related Posts with Thumbnails

✿ Kelab Sk0deng ✿

Instagram