Menanti Bermulanya...

Waaa.. masih ade 25 hari untuk kembali ke Penang.Shifty Smiley Sebenarnya aku penat dok uma nih.. cam banyak xtvt yang aku ley wat. Sebab ape? sebab aku nga pokai.. Hoho.. Waa...Rindu kat kengkawan sume.. Pekabo la agaknye.. Moga sihat2 la sumenye yer.

8 Jun ari tuh, sume kecoh pasal result. Result full tok final da kua la kate kan..Tapi kan, aku langsung tak pikir pasal tu.. Nape yer? Hooo.. Ade yang da taw ker?Hee.. jangan bengang2 yer.. Pada yang tak tahu lagi, actually next sem aku akan bergelar pelajar baru untuk kali kedua. Nape lak ek? Patutnye aku student 2nd year CS.. Tapi aku da retire. Mulai sem depan, aku akan bergelar 1st year student for School of Arts.

Apsal aku tuka k0s?Thinking Smiley Kesnyer aku da tak larat ngan CS. Da tak mampu nak follow da. Agak give up gak la. Disebabkan aku da tak paham ngan CS, so aku amek keputusan untuk tuka kos laen. Yela, dari aku dok terperuk kat CS tu tapi result hancusss.. Huh.. baek tak payah. Nasib tiada kekangan dari mana2 pihak. Susah rupenye nk tuka kos nih. Kena wat surat la, interview la.. Haih...Sabo jer la. Tapi takpe.. Bak kata orang, nak seribu daya, taknak seribu dalih.

Kepada rakan2 CS yang ku sayangi, kalian tetap di hati. Walaupun berlainan kos, tapi masih di U yang sama. Laen kali nak pegi karaoke ker, wayang ker jangan lupekan orang yang da kos laen nih.. Sob3...Upset Smiley
Wat ayat taching la pulak. Bye2 CS...

0 mikroorganisma:

Powered by Blogger.

✿ Mutiara Kata ✿

Dan sesiapa yang berhijrah pada jalan Allah (untuk membela dan menegakkan Islam), nescaya dia akan dapati di muka bumi ini tempat berhijrah yang banyak dan rezeki yang makmur dan sesiapa yang keluar dari rumahnya dengan tujuan berhijrah kepada Allah dan RasulNya, kemudian dia mati (dalam perjalanan), maka sesungguhnya telah tetap pahala hijrahnya di sisi Allah dan (ingatlah) Allah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.
[4:100]