Posing agak² la weh!

Dulu aku penah terbaca pasal maksud simbol jari PEACE dan simbol jari PEACE TERBALIK. Kalau nak tahu, kedua2 simbol tersebut membawa maksud yang tak baek langsung. Tapi aku tak taw la bape ramai yang tahu dan bape ramai yang tahu.  Aku da lupa kat mana aku baca pasal tu tapi sang aku cari2 la balik maklumat pasal tu. Aku tak jumpa jugak blog jumpa forum laen yang cite pasal benda yang sama.

Disebabkan aku da taw maksudnya tak baek, so aku x buat la. Tapi aku takde hujah untuk halang orang laen untuk tak buat benda tu sebab aku lua maksud dia. Dan akhirnya aku da jumpa pon. Aku taknak cite pasal simbol peace, tapi aku nak cite pasal peace terbalik + lidah terjelir.

Ramai gak yang bergambar ngan pose peace terbalik . Perempuan ataupun lelaki, tapi kebanyakkannya perempuan. Tapi pose peace terbalik ngan lidah terjelir aku jarang nampak. Tapi tahukah korang maksud di sebalik pose camtu? Kalau yang dah tau dan sengaja buat, itu ikut suka hati koranglah.

Yang aweks bertudung pon banyak juga aku terlihat buat pose begini dengan tangan dan lidahnya. Perasan comel kot. Actually, kalau yang tak tahu lagi, hand gesture ini sebenarnya tanda aktiviti seksual di mana bahagian toot perempuan dijilat. Ooopppsss...

Oleh yang demikian, paham-paham sendiri la ye? Sila berhati-hati dan janganlah bergambar sebegitu rupa.........

Ni contoh pic yer..

0 mikroorganisma:

✿ Blog Archive ✿

Powered by Blogger.

✿ Mutiara Kata ✿

Dan sesiapa yang berhijrah pada jalan Allah (untuk membela dan menegakkan Islam), nescaya dia akan dapati di muka bumi ini tempat berhijrah yang banyak dan rezeki yang makmur dan sesiapa yang keluar dari rumahnya dengan tujuan berhijrah kepada Allah dan RasulNya, kemudian dia mati (dalam perjalanan), maka sesungguhnya telah tetap pahala hijrahnya di sisi Allah dan (ingatlah) Allah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.
[4:100]