Kerana Sebatang Jarum

Johor Bahru, 20 Julai 2011 - Seorang wanita telah dimasukkan ke dalam wad ortopedik setelah mengalami kecelakaan yang disebabkan oleh sebatang jarum.

Hasil temubual dengan mangsa mendapati beliau telah tersepak jarum yang berada di atas karpet. Jarum sepanjang 4cm itu kemudiannya patah separuh dan tidak dapat dikeluarkan. Anaknya yang menggunakan jarum tersebut kelihatan serba salah dan hanya berdiam diri.

contoh jarum

Mangsa dibawa oleh anaknya ke klinik berdekatan namun hampa kerana doktor tidak mampu berbuat apa-apa. Mangsa diberi suntikan kancing gigi bagi mengelakkan kesan besi.

Mangsa kini berada di hospital kerana hasil pembedahan kecil tidak berjaya mengeluarkan jarum tersebut. Mangsa perlu menunggu permbedahan seterusnya



Laporan seterusnya akan menyusul esok.

*p/s: jarum bukan sebarang jarum, memang sakit tertusuk jarum. (jarum tersebut bukan susuk yer...)

1 mikroorganisma:

athirah said...

budak yang meneypahkan jarum tersebut mesti diam 3 hari 3 malam.. haha

Powered by Blogger.

✿ Mutiara Kata ✿

Dan sesiapa yang berhijrah pada jalan Allah (untuk membela dan menegakkan Islam), nescaya dia akan dapati di muka bumi ini tempat berhijrah yang banyak dan rezeki yang makmur dan sesiapa yang keluar dari rumahnya dengan tujuan berhijrah kepada Allah dan RasulNya, kemudian dia mati (dalam perjalanan), maka sesungguhnya telah tetap pahala hijrahnya di sisi Allah dan (ingatlah) Allah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.
[4:100]