Majlis Sambutan Maal Hijrah 1433



Assalamualaikum..

Seawal jam 9 pagi Dewan Budaya, USM dah penuh dengan tetamu. Sebab katanya majlis start pukul 9 pagi. Sampai ke belakang  pintu masuk pon orang penuh. Siap berdiri lagi. Macam gambar kat bawah. Tak cukup kerusi, tangga pon boleh la.

Aku rasa sebabnya penangan Ustaz Kazim ni hah.. Antara pendakwah yang terkemuka sekarang. Sangatlah tak sesuai buat kat dewan budaya. Patutnya buat dekat DTSP. Lagi besar.. Tapi mungkin jugak ada sebab kenapa tak buat kat situ. Kita manalah tau kan. Ucapan + ucapan + anugerah + anugerah sume hampir kol 11 baru start ceramah.



Jujur la aku cakap, aku takda la nak dengar ucapan2 perasmian tu sume. Just nak dengar ustaz kazim jer. Dan aku rasa ramai jugak camtu.. Sebabnya, habis jer ustaz kazim sebut "wabillahitaufiq walhidayah...."
terus jer ramai yang keluar. Huhu..


Tak dapat lah nak amek gambo dekat2. Den da la dok blakang. Kamera tak canggih plak tuh.. Huhu..
ok la.. len kali jemput ustaz azhar pulak..

0 mikroorganisma:

Powered by Blogger.

✿ Mutiara Kata ✿

Dan sesiapa yang berhijrah pada jalan Allah (untuk membela dan menegakkan Islam), nescaya dia akan dapati di muka bumi ini tempat berhijrah yang banyak dan rezeki yang makmur dan sesiapa yang keluar dari rumahnya dengan tujuan berhijrah kepada Allah dan RasulNya, kemudian dia mati (dalam perjalanan), maka sesungguhnya telah tetap pahala hijrahnya di sisi Allah dan (ingatlah) Allah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.
[4:100]

Anda juga mungkin meminati:

Related Posts with Thumbnails

✿ Kelab Sk0deng ✿

Instagram