Last Assignment on progress

Alhamdulillah.. Ari ni da lepas 2nd last esaimen. Walaupun ase cam teruk jer buat, orang len sume gempak2, tp takpela.. tu jer yang terdaya.

So, boleh la kite berjimba! Huh.. sejak bile aku guna perkataan nih?

Aku nak share ngan korang progress my last assignment yang nak kena hantar hujung minggu ni. Tak cantek pon.. ni la 1st tyme aku guna software ni, Autodesk Maya 2011.

Ni mula2 aku buat.. ruang tamu ker? kecik giler kan? Sebenarnya  aku nak buat  bilik.. Tapi sampai sudah aku tak buat katil. So aku tukar fikiran nak buat ruang tamu.

Kemudiannya aku renovate la kasik besar sket. Sian plak orang rumah aku dok uma kecik sgt.. Orang rumah...? Haha.. Konon nak buat english style la nih.. siap ngan laptop vaio..
Ni yang latest aku buat.. da ade meja makan plak.. 
Kesimpulannya, bende nih tak siap lagi!!
Adess.. >_<

1 mikroorganisma:

Cik Kumbang said...

waaa menariknya..
seronok2 huhu~
#jatuh chenta la tgk art2 ni aduyai~

Powered by Blogger.

✿ Mutiara Kata ✿

Dan sesiapa yang berhijrah pada jalan Allah (untuk membela dan menegakkan Islam), nescaya dia akan dapati di muka bumi ini tempat berhijrah yang banyak dan rezeki yang makmur dan sesiapa yang keluar dari rumahnya dengan tujuan berhijrah kepada Allah dan RasulNya, kemudian dia mati (dalam perjalanan), maka sesungguhnya telah tetap pahala hijrahnya di sisi Allah dan (ingatlah) Allah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.
[4:100]