Assignment - Mari Melukis

Assalamualaikum...

Cam lame jer tak menaip nih.. Jari-jemari kaku da tapi nak menaip gak. yer.. Tiap-tiap minggu melukis. Mesti mak ayah aku tak aspek aku jadi cam dak tadika balik melukis2 garisan nih. 



Contoh2 garisan

Dengan garisan2 ni aku kena gabungkan untuk menjadikan figura seperti di bawah:-

Dak mane tah nih.. Colek gambo die..

tumpang katil rumet


Maaf la lecturer.. Ambe wat last minit.. Nak tengok 70% jer kan? Hehe...
Tapi ni baru bape peratus siap....?
-___-

Daa~~ nak sambung wat esaimen..

Powered by Blogger.

✿ Mutiara Kata ✿

Dan sesiapa yang berhijrah pada jalan Allah (untuk membela dan menegakkan Islam), nescaya dia akan dapati di muka bumi ini tempat berhijrah yang banyak dan rezeki yang makmur dan sesiapa yang keluar dari rumahnya dengan tujuan berhijrah kepada Allah dan RasulNya, kemudian dia mati (dalam perjalanan), maka sesungguhnya telah tetap pahala hijrahnya di sisi Allah dan (ingatlah) Allah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.
[4:100]

Anda juga mungkin meminati:

Related Posts with Thumbnails

✿ Kelab Sk0deng ✿

Instagram