Tuah manusia nampak di..?

Assalamualaikum.. Selamat tengah hari...

Pejam celik pejam celik da bulan 12. Pantas betul masa berlalu...

Hari ni da hari jumaat. Hari isnin dah kena present fyp(final year project). Sangat 'beruntung' lah sebab sebagai pelajar grafik nih ada 2 projek - major dan minor. Nasib la aku suka projek minor aku. But i hate sketching very very much! >_<

Dan sebab  itu jugak, aku terpaksa melupakan hasrat aku untuk join event ari sabtu ni.

Aku salah sorang yang terpilih join Mountain Dew Xtream Challenge mewakili Era fm. Kenape nak buat minggu depan?? ಥ_ಥ Tapi nak buat camne kan. Ade hal yang lebih penting perlu diutamakan. Dah menang on fon kira ok lah kan.


Harap sangat akan datang boleh join event2 camni. Tak menang takpe, janji enjoy pengalaman yang dapat.

Salam Jumaat..

0 mikroorganisma:

Powered by Blogger.

✿ Mutiara Kata ✿

Dan sesiapa yang berhijrah pada jalan Allah (untuk membela dan menegakkan Islam), nescaya dia akan dapati di muka bumi ini tempat berhijrah yang banyak dan rezeki yang makmur dan sesiapa yang keluar dari rumahnya dengan tujuan berhijrah kepada Allah dan RasulNya, kemudian dia mati (dalam perjalanan), maka sesungguhnya telah tetap pahala hijrahnya di sisi Allah dan (ingatlah) Allah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.
[4:100]