Kopi Tanpa Krimer...


Sape da tengok cite Nota Cinta? Alaa.. cite yang promote kat tv tuh. Yang pasal kopi ngan krimer. Cite tu takde la baru sangat and takdela baru sangat. Cite bulan lepas. Sape yang tak tengok, cite tu ade 3 episod jer. Aku baru layan semalam. Taching oh cite die.. sebab cite tu cam kat dunia realiti. Maybe orang yang tak tengok akan cakap, amende lak cite pasal kopi ngan krimer nih. Sebab before tengok nih aku pon fikir camtu. Hehehe..http://www.emocutez.com

Sebenarnya kalau nak samakan ngan realiti kehidupan, kopi dan krimer tu cuma perumpamaan jer. Macam 'seperti irama dan lagu yang tak dapat dipisahkan' lebih kurang camtu lah. Menjiwang lak aku nih. dan dalam cite nih nak kata yang kopi ni tak lengkap kalau takde krimer. Seperti juga manusia yang diciptakan berpasang-pasangan.

Aku sebenarnya pelik ngan manusia nih. Aku bukan nak salahkan laki jer tapi ni sebagai contoh. Masa nak ngorat la p0mpan nih punya la bersungguh2. Kononnya dialah teman hidup yang diciptakan untuk dia. Mesti kena dapatkan juga. Macam-macam dibuatnya untuk menambat hati si dia. Masa awal2, tiap2 hari nak pandang tapi lama2 tengok pon tak nak. Banyak jer alasan, busy la, itu la ini laa..

Haih..Nape ek jadi cani? Kenapa manusia ni bila nak sesuatu tuh bersungguh2, bila da dapat lama2 jadi jemu lak. Pastu biakan camtu jer. Bila da hilang sibuk lak nak cari. Kalau sesiapa yang da rasa benda cani mesti tahu kan cane rasanya. Macam mainan pon ade jugak. Bila nak main amek, bila da bosan campak jer. Sedih3.. Hooo.. ku taching di pagi hari ini.. Takde la.. Aku cuma taknak la benda2 cani jadik kan. Kepada kawan2 sume, jadikan ini sebagai peringatan sebelum terlambat.. Hargailah apa yang anda miliki dan jangan sia2kannya.

0 mikroorganisma:

Powered by Blogger.

✿ Mutiara Kata ✿

Dan sesiapa yang berhijrah pada jalan Allah (untuk membela dan menegakkan Islam), nescaya dia akan dapati di muka bumi ini tempat berhijrah yang banyak dan rezeki yang makmur dan sesiapa yang keluar dari rumahnya dengan tujuan berhijrah kepada Allah dan RasulNya, kemudian dia mati (dalam perjalanan), maka sesungguhnya telah tetap pahala hijrahnya di sisi Allah dan (ingatlah) Allah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.
[4:100]

Anda juga mungkin meminati:

Related Posts with Thumbnails

✿ Kelab Sk0deng ✿

Instagram