Stay Up Kepala Fenin @_@

Assalamualaikum..

Hai sume.. Haih..kepala masih fenin.. Nampaknya macam malam ni pon kena stay up gak..
"Wow..rajinnyer Nys study.."

Hakhak..takde maknenye.. I tak study la.. Aku wat esaimen.. Bese kalo wat esaimen mesti aku tidao gak.. But semalam excited lak buat mendalah nih. Nak tengok? Nih nak kongsi sket..

ni la inspirasi aku
in progress...

memotong kertas

tinggal huruf T jer..

Tada!! Siap suda.. I loike..

antara bnde len yang aku wat semalam

Sebenarnya semua ini adalah untuk kegunaan semasa membuat web nanti..

1 mikroorganisma:

Nobita Sensei said...

wow..serius cantik!

Powered by Blogger.

✿ Mutiara Kata ✿

Dan sesiapa yang berhijrah pada jalan Allah (untuk membela dan menegakkan Islam), nescaya dia akan dapati di muka bumi ini tempat berhijrah yang banyak dan rezeki yang makmur dan sesiapa yang keluar dari rumahnya dengan tujuan berhijrah kepada Allah dan RasulNya, kemudian dia mati (dalam perjalanan), maka sesungguhnya telah tetap pahala hijrahnya di sisi Allah dan (ingatlah) Allah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.
[4:100]

Anda juga mungkin meminati:

Related Posts with Thumbnails

✿ Kelab Sk0deng ✿

Instagram