Ada Apa Dengan Raya..?

Assalamualaikum...

Holaa.. Amacam raya korang? Da nak masuk raya ketiga.. Selamat hari merdeka jugak.

Aku ase la kan tahun ke tahun sambutan hari raya ni kan semakin hambar pulak.. Adakah kerana semakin bertambah umur? Mak aku kate kalo da takde feeling nak raya tu maknenye da tue laa.. Copp!! Aku muda lagi la.. Cume takde feeling jer.. :p

Kalo tak, takkan aku still dapat ini....



Layanz la gambo raye sket..
my purple family
bersama nenek dan keluarga mak ngah

Mak dara dan anak dara

Susunkan ikut turutan.. Yang mana sulung, kedua dan bongsu?

Jangan pula dilupakan....

Merdeka!!


0 mikroorganisma:

Powered by Blogger.

✿ Mutiara Kata ✿

Dan sesiapa yang berhijrah pada jalan Allah (untuk membela dan menegakkan Islam), nescaya dia akan dapati di muka bumi ini tempat berhijrah yang banyak dan rezeki yang makmur dan sesiapa yang keluar dari rumahnya dengan tujuan berhijrah kepada Allah dan RasulNya, kemudian dia mati (dalam perjalanan), maka sesungguhnya telah tetap pahala hijrahnya di sisi Allah dan (ingatlah) Allah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.
[4:100]

Anda juga mungkin meminati:

Related Posts with Thumbnails

✿ Kelab Sk0deng ✿

Instagram