Shopping di Tesco

Tadi pas maghrib(kire semalam la sbb skang da lepas kol 12), aku pegi la tesco ngan rumet aku. Nak beli la barang2 makanan sket (sket ker..?).

Aku beli biskut marie, megi, susu, air kotak, roti, blablabla....

Pergh.. banyak gak aku beli.. Penuh 2 beg eco.. Kalo mintak beg plastik kena cas 20sen walaupun bukan ari sabtu. Kat penang jer special cani okeh..



Oh..lupe.. Buah-buahan pon ada jugak. Penuh meja okeh. Tapi takde la teruk sangat nafsu makan aku.. Ni stok makanan aku ngan rumet aku. Okeh..taknak shopping makanan2 cani lagi sampai ujung bulan.. -__-

0 mikroorganisma:

Powered by Blogger.

✿ Mutiara Kata ✿

Dan sesiapa yang berhijrah pada jalan Allah (untuk membela dan menegakkan Islam), nescaya dia akan dapati di muka bumi ini tempat berhijrah yang banyak dan rezeki yang makmur dan sesiapa yang keluar dari rumahnya dengan tujuan berhijrah kepada Allah dan RasulNya, kemudian dia mati (dalam perjalanan), maka sesungguhnya telah tetap pahala hijrahnya di sisi Allah dan (ingatlah) Allah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.
[4:100]