Facebook timeline cOoL jugak

Hari ni aku explore facebook aku jumpe lak pasal timeline ni. Ekteli aku tak paham gak amende timeline ni. Garisan masa?? Ntah la nyer.

Aku pon baca la kat sini ---> http://www.facebook.com/about/timeline

Aku tgk cam style gak lak.. Fb skang ni banyak plak perubahannya.So bia la aku ubah lagi. Timeline ni kat wall kite. Wat mase skng bukan sume orang boley nampak kalo kite wat timeline nih. Sebab skng ni still dalam beta mode. Tapi benda ni akan release officially soon.. Masa tu baru la sume orang bley tgk..

Klik untuk tumbesaran menyeluruh..

Aku tengok da cam blog pon ade.. Ade cam banner lagi tuh. Sape nak try bley la buat. Aku tak sediakan tutorial. Tapi korang ley la jenguk kat SINI.

Selamat mencuba..

Wassalam~~

0 mikroorganisma:

Powered by Blogger.

✿ Mutiara Kata ✿

Dan sesiapa yang berhijrah pada jalan Allah (untuk membela dan menegakkan Islam), nescaya dia akan dapati di muka bumi ini tempat berhijrah yang banyak dan rezeki yang makmur dan sesiapa yang keluar dari rumahnya dengan tujuan berhijrah kepada Allah dan RasulNya, kemudian dia mati (dalam perjalanan), maka sesungguhnya telah tetap pahala hijrahnya di sisi Allah dan (ingatlah) Allah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.
[4:100]