Abang Joe Kawen

Assalamualaikum..

Sape lak abang joe nih.. Beliau ni abang aku. Caye tak? Haha..
Kalo yang kenal aku taw la aku ni mane ade abang.
Beliau ni abang angkat aku jer..
Skang da jadi laki orang.
So aku dapat akak ipar angkat.. :p

ni kad majlis kenduri

diorang da nikah 9/10/11 

kenduri belah bride semalam. Dapat la aku g sebab cuti. Aku balik pon mmg sbb nk g kenduri bukan smbut deepavali yer..
Abg joe n kak fizah @ teha.. Tak taw la mane satu name yg orang selalu panggil.
Bese orang cakap "Semoga berbahagia hingga anak cucu".
Takkan sampai anak cucu jer..
So aku wish
"Semoga Berbahagia hingga ke syurga"

0 mikroorganisma:

Powered by Blogger.

✿ Mutiara Kata ✿

Dan sesiapa yang berhijrah pada jalan Allah (untuk membela dan menegakkan Islam), nescaya dia akan dapati di muka bumi ini tempat berhijrah yang banyak dan rezeki yang makmur dan sesiapa yang keluar dari rumahnya dengan tujuan berhijrah kepada Allah dan RasulNya, kemudian dia mati (dalam perjalanan), maka sesungguhnya telah tetap pahala hijrahnya di sisi Allah dan (ingatlah) Allah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.
[4:100]