Besday Hangout 131012

Assalamualaikum..

Tempat: Queensbay Mall, Penang (Qb)

Hari ni bukan besday aku tapi ari ni la baru nak kua memandangkan besday aku jatuh pada hari khamis yang lalu.

Seawal pukul 11 pagi, aku, tora dan ja gerak menaiki bas rapid penang. Sampai jer Qb dengar ada orang cakap guna mic panggil umur 18 tahun ke atas. Aku tetibe cam berminat pulak. Rupa-rupanya diorang ni krew AXN Big Challenge. Kejadahnye..? Check sendiri kat laman web diorang. Apa cabarannya? Macam dekat gambar di bawah.

Yeay! 3 saat!!

Pakai da cun2 pi naek beskal pulak kan. Hohoho... Kalau terpilih nih boleh join event die 27 Okt 2012 kat Strait Quay, Penang.


Seterusnya baru ke tujuan utama. Tujuan utamanya nak makan kat.............


Menu
Awek2 cun kebuloq. Secret recipe tu sesat >_<

Yang ni awek dua orang kat atas tu bagi. Nama die 'Fafad' tapi bukan aku bagi nama. Dak kecik dok tengah kat gambar diatas.
Thanks.. ^_______^

0 mikroorganisma:

Powered by Blogger.

✿ Mutiara Kata ✿

Dan sesiapa yang berhijrah pada jalan Allah (untuk membela dan menegakkan Islam), nescaya dia akan dapati di muka bumi ini tempat berhijrah yang banyak dan rezeki yang makmur dan sesiapa yang keluar dari rumahnya dengan tujuan berhijrah kepada Allah dan RasulNya, kemudian dia mati (dalam perjalanan), maka sesungguhnya telah tetap pahala hijrahnya di sisi Allah dan (ingatlah) Allah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.
[4:100]