Hadiah Misteri Dara.com

Assalamualaikum...

Wah.. Agak bertuah hari ni(hikmah dari peristiwa semalam) sebab aku dapat hadiah misteri daripada Dara.com. Rajin plak aku anta segala borang yang ada dalam majalah. Pagi tadi baru aku amek kat office.

Hadiah ni da sampai mgu lepas lagi. Tapi masa tu kan cuti.
Novel!

First time aku memiliki novel sendiri. Aku tak penah beli novel cani. Novel grafik banyak la aku ade. Ntah la bile aku nak start baca. Thanks Dara.com.. ^__^

2 mikroorganisma:

Salsabila said...

bestnyaaa...bertuah la dapat adiah.. :)

Mohd Syahir said...

nak pinjam..!!

Powered by Blogger.

✿ Mutiara Kata ✿

Dan sesiapa yang berhijrah pada jalan Allah (untuk membela dan menegakkan Islam), nescaya dia akan dapati di muka bumi ini tempat berhijrah yang banyak dan rezeki yang makmur dan sesiapa yang keluar dari rumahnya dengan tujuan berhijrah kepada Allah dan RasulNya, kemudian dia mati (dalam perjalanan), maka sesungguhnya telah tetap pahala hijrahnya di sisi Allah dan (ingatlah) Allah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.
[4:100]