Misteri Pontianak Biar Betul!

Tadi Dxsonique, seorang ahli Says telah membuat keputusan untuk berjalan di sekitar kawasan KL setelah membaca tentang rahsia sulit yang menakutkan dalam laman blog Says. Berbekalkan kameranya, tanpa ragu-ragu dia mengembara dari Damansara Utama ke Bukit Bintang untuk membongkar misteri ini. Selepas berjam-jam mencari, akhirnya, cuba teka apa yang dijumpainya? Dua Pontianak berpakaian serba putih berjalan membawa penanda bertulis “Biar Betul” di siang hari!


Tengoklah renungan maut yang dilemparkan oleh Pontianak kepada semua pengunjung Sungai Wang. Kesemua pengunjung merasa takut kepadanya!


Tak percaya dengan kuasa renungan mautnya? Lihat lelaki muda ini yang melarikan diri apabila dia merenungnya.


 Ibu dan anak perempuan menjerit ketakutan apabila Pontianak merenung mereka!


Oh ya, sebelum saya berhenti, saya tertanya apa yang akan anda lakukan lain kali bila anda nampak Pontianak di jalanan lagi? Lari? Bergambar dengannya? Atau…. Tak percaya dengan apa yang anda lihat dan terpegun seperti lelaki di bawah?  Ahak! XD

3 mikroorganisma:

mye said...

haha.. kat mana tu?..
tp apa motif sume tu?..

Nys Zairee said...

ntah la.. sy pon x taw

Nabila Wahab said...

heyy.. classmate ku.. bru ku tawu mu ada belog.. :)

Powered by Blogger.

✿ Mutiara Kata ✿

Dan sesiapa yang berhijrah pada jalan Allah (untuk membela dan menegakkan Islam), nescaya dia akan dapati di muka bumi ini tempat berhijrah yang banyak dan rezeki yang makmur dan sesiapa yang keluar dari rumahnya dengan tujuan berhijrah kepada Allah dan RasulNya, kemudian dia mati (dalam perjalanan), maka sesungguhnya telah tetap pahala hijrahnya di sisi Allah dan (ingatlah) Allah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.
[4:100]