Rumah oh Rumah

Assalamualaikum...


Huh.. Penat2.. Letih oh pindah tyme2 pose nih. Memang pindah sehari sebelum pose tapi nak mengemas tu bukannyer sehari.. Tambah2 pulak uma yang ditinggalkan macam .......

Berpagarkan lalang

Da macam tempat pelupusan sampah lak

Amende lak nih ladang tebu belakang umah..
Kalo sape2 yang penah datang umah aku mesti tau cane keadaannye sebelum bagi orang sewa. Ni baru kasik sewa 3 tahun.. Kalo lagi lame ape jadi yer..

Haaa.. ada lagi yang paling dasyat.. TANDAS.. Eeewwww.... jijik giler.. Aku tak amek gambar sebab aku tengok pon da nak muntah. So aku taknak korang muntah2 tengok kedasyatannyer..

Ni bilik aku yang ditinggalkan..
aku cat ngan kaler purple
*tutup aurat jap sbb nak amek gambar

maka berubah la wajahnyer..
Aku tambah decoration kaler pink. Ni kat sebelah pintu.
Ni plak kat siling.
Penat weyh mengecat... Lenguh2 badan aku.. Ade sape volunteer nak urut aku??

2 mikroorganisma:

fadbtb said...

haha..bise lah...lain org lain citarasa...so..btw nice umah ko...mesti sonok kan duk ganu..drpd JB...HEHE..

Yana Farinha said...

hye. nice blog.. hehehe... da folo awk. jom singgah blog kita. hehehe.
www.duniasigadisberseliparhijau.blogspot.com

Powered by Blogger.

✿ Mutiara Kata ✿

Dan sesiapa yang berhijrah pada jalan Allah (untuk membela dan menegakkan Islam), nescaya dia akan dapati di muka bumi ini tempat berhijrah yang banyak dan rezeki yang makmur dan sesiapa yang keluar dari rumahnya dengan tujuan berhijrah kepada Allah dan RasulNya, kemudian dia mati (dalam perjalanan), maka sesungguhnya telah tetap pahala hijrahnya di sisi Allah dan (ingatlah) Allah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.
[4:100]

Anda juga mungkin meminati:

Related Posts with Thumbnails

✿ Kelab Sk0deng ✿

Instagram