Conteng-conteng Dinding

Assalamualaikum.. Salam Jumaat..

Semalam adek aku yang last ajak aku g kelas dia. Sebab ade nak hias2 kelas.. Awat ajak aku nyer...? Bukan kelas aku pon...

Bodek la konon aku lukih cantik la, ape la..

So aku baru la jugak pulang dari menconteng dinding kelas die.

Mase aku pegi, tengok ramai ngat kanak2.. Tapi segan gak.. Daa...kanak2 pon same tinggi ngan aku.. Ade lak budak laki ni banyak mulut.. Banyak beno cakapnyer.. Beberape minit gak aku dok luar kelas baru aku masuk. Segan cikgu diorang laki.. Ahak.. Seb baek tak ensem.. Kalo tak, mesti aku da ngorat.

Bese la budak2 nih, aku dok menconteng, dok tengok jer.. Bakat bukan seberape pon. Pastu diorang bising2 dalam bilik.. Nyanyi la, menjerit la.. Haiyoo.. Penat tahu berdiri jer..
Takde makan2 ker..? Perot lapar nih..




Tu burung ke ikan..? Huhu

1 mikroorganisma:

kay_are said...

wat mural rupenye.. ingat kan wat graffiti tadi.. yang tu memang advance!

Powered by Blogger.

✿ Mutiara Kata ✿

Dan sesiapa yang berhijrah pada jalan Allah (untuk membela dan menegakkan Islam), nescaya dia akan dapati di muka bumi ini tempat berhijrah yang banyak dan rezeki yang makmur dan sesiapa yang keluar dari rumahnya dengan tujuan berhijrah kepada Allah dan RasulNya, kemudian dia mati (dalam perjalanan), maka sesungguhnya telah tetap pahala hijrahnya di sisi Allah dan (ingatlah) Allah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.
[4:100]