Apa yang best dengan 10.10.10 ?

Haa.. Cuba jawab sket soalan kat tajuk post nih? Sape ade jawapan? Adakah sebab tarikh tu cantek? atau membawa tuah? atau saje jer suke2. Selebriti2 pon suka pilih tarikh cani wat tarikh kawen la, tunang la.
Contohnya:

Dr.Sheikh Muszaphar &; Dr.Halina

Orang2 biasa pon suke gak tarikh cani. Cuma takde la publisiti nyer.
Tapi yang terlintas kat kepala otak aku skang ni, kalo aku nak jugak tarikh cani untuk tarik kawen sempat ker? 10.10.10 da lepas. Yang tinggal skang 11.11.11 & 12.12.12.
Pastu? 13.13.13 da tak wujud plak. Huwaaa.. Kecewanya.. 

0 mikroorganisma:

✿ Blog Archive ✿

Powered by Blogger.

✿ Mutiara Kata ✿

Dan sesiapa yang berhijrah pada jalan Allah (untuk membela dan menegakkan Islam), nescaya dia akan dapati di muka bumi ini tempat berhijrah yang banyak dan rezeki yang makmur dan sesiapa yang keluar dari rumahnya dengan tujuan berhijrah kepada Allah dan RasulNya, kemudian dia mati (dalam perjalanan), maka sesungguhnya telah tetap pahala hijrahnya di sisi Allah dan (ingatlah) Allah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.
[4:100]

Anda juga mungkin meminati:

Related Posts with Thumbnails

✿ Kelab Sk0deng ✿

Instagram