Rock on! Korang taw ke maksudnya??

Hari ni aku rasa nak kongsi bende nih ngan sume. Aku kesian sebenarnya. Lagi2 ngan orang melayu yang majoritinya umat Islam skarang nih. Hmm... Sume orang buat lebih2 lagi orang barat buat sume nak ikot. Paham ke tak tak taw la. Ni nak cite pasal simbol yang rockers la selalu buat ataupun sape2 jer yang rasa rock kan. Rasanya ramai jer yang bese buat. Aku penah wat gak dulu.  
Jom tengok ape maksud2 simbol2 tangan yang mungkin menjadi salah satu agenda yahudi.


Horned God Represents the horned god of witchcraft. Pan or Cernunnos. Note the thumb under the fingers and given by the right hand.


Horned Hand The sign of recognition between those in the Occult. When pointed at someone it is meant to place a curse. Note the thumb over the fingers and given by the left hand.

Witch Sign or Moon Sign Used to salute the rising moon. Also used by surfers and football teams. This is the sign that the furor should be using to indicate the "Hook Um" horns, Not the 2 above





Anton LaVey, pemimpin dan pengasas Gereja Syaitan.  Sebelah: Anton LaVey, pendiri Gereja Setan dan penulis The Satanic Bible, memaparkan "Horned Hand" (juga disebut "salut syaitan" dan Il Cornuto) dengan tangan kiri, di sampul belakang The Satanic Bible.


Sebuah Ritual Syaitan. Sebelah: (syaitan membuat "salut syaitan" untuk sebuah mezbah memaparkan Kambing Mendes atau Baphomet, mengakui kesetiaan mereka kepada Iblis, selama ritual setan.)
Sebelah: dari Satanic Bible:  'Satanic Salute', 'Horned Hand' atau The Cornuto Mano adalah isyarat kesetiaan antara ahli Satanisme untuk 'tuhan bertanduk' mereka, sebuah tanda pengiktirafan dan kesetiaan.






kesudahannya, ia menjadi suatu yg biasa di mata masyarakat...

:: Thanks to Mesra.net

0 mikroorganisma:

✿ Blog Archive ✿

Powered by Blogger.

✿ Mutiara Kata ✿

Dan sesiapa yang berhijrah pada jalan Allah (untuk membela dan menegakkan Islam), nescaya dia akan dapati di muka bumi ini tempat berhijrah yang banyak dan rezeki yang makmur dan sesiapa yang keluar dari rumahnya dengan tujuan berhijrah kepada Allah dan RasulNya, kemudian dia mati (dalam perjalanan), maka sesungguhnya telah tetap pahala hijrahnya di sisi Allah dan (ingatlah) Allah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.
[4:100]

Anda juga mungkin meminati:

Related Posts with Thumbnails

✿ Kelab Sk0deng ✿

Instagram