Siapa yang betul??

Haih.. makin aku baca makin aku konfius la.. Sebenarnya aku tak berminat pun dengan politik dan aku langsung tak menyebelahi mana2 pihak sebab aku arasa aku takkan megundi kot.

Ni sume pasal Islamic Fashion Festival. Kalo korang baca kat blog aku ISLAMIC fashion via 1MALAYSIA: Wadda......??, yang tu mungkin ditulis oleh anti kerajaan. Dan kali ni pulak mungkin ditulis oleh pro kerajaan. Aku malas nak cite pasal nih. Korang baca la kat SINI.

Apa pun aku rasa setiap parti tuh masing2 ada propaganda tersendiri yang boleh menyebabkan rakyat yang menjadi mangsa. Mana2 pon aku tak sokong. Undila Nys.MySpace 




0 mikroorganisma:

✿ Blog Archive ✿

Powered by Blogger.

✿ Mutiara Kata ✿

Dan sesiapa yang berhijrah pada jalan Allah (untuk membela dan menegakkan Islam), nescaya dia akan dapati di muka bumi ini tempat berhijrah yang banyak dan rezeki yang makmur dan sesiapa yang keluar dari rumahnya dengan tujuan berhijrah kepada Allah dan RasulNya, kemudian dia mati (dalam perjalanan), maka sesungguhnya telah tetap pahala hijrahnya di sisi Allah dan (ingatlah) Allah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.
[4:100]

Anda juga mungkin meminati:

Related Posts with Thumbnails

✿ Kelab Sk0deng ✿

Instagram