Sayang k0rang!



Assalamualaikum..

Hye sume.. Waa.. ari ni nampaknya follower Nys da meningkat menjadi 90 orang. Suka3(tiru upin ipin). Terima  kasih atas sokongan yang korang berikan kepada blog Nys yang tak seberapa ni. Asalnya blog ni cumala blog peribadi tapi sejak Nys join macam2 contest dah tak jadi pesonal lagi. Nys rasa bila follower Nys da 100 orang nanti Nys nak wat contest la pulak. Asyik join contest orang jer kan.. Hehe.. Kalo tak sampai? Tak dok la contest..  Huhu.. Selamat malam sume.. Nys nak tido da.. Ngant0k2...
Good Nyte!

1 mikroorganisma:

SayaNina said...

salam..nice blog!:D

✿ Blog Archive ✿

Powered by Blogger.

✿ Mutiara Kata ✿

Dan sesiapa yang berhijrah pada jalan Allah (untuk membela dan menegakkan Islam), nescaya dia akan dapati di muka bumi ini tempat berhijrah yang banyak dan rezeki yang makmur dan sesiapa yang keluar dari rumahnya dengan tujuan berhijrah kepada Allah dan RasulNya, kemudian dia mati (dalam perjalanan), maka sesungguhnya telah tetap pahala hijrahnya di sisi Allah dan (ingatlah) Allah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.
[4:100]

Anda juga mungkin meminati:

Related Posts with Thumbnails

✿ Kelab Sk0deng ✿

Instagram