Aku disengat! T__T

Assalamualaikum..

Waa.. Sungguh malang pagi ni sebab awal2 pagi sesudah subuh, ntah mane datang serangga penyengat masuk ke dalam bilik aku. Dok kat lantai lak tuh.. Then aku pon telah terpijak beliau lalu beliau menyengat jari kaki tu. Sakit wo0.. masih berbisa sampai sekarang nih.

bentuk die cani tapi takde belang2 kuning. Ape ek?
 Serius sakit berdenyut2. Meleleh gak lak air mate aku. Tapi skang aku terpaksa bangun walaupun cuti Thaipusam. Ada meeting + jamuan. Bukan sempena Thaipusam yer. Aku tak sambut  pon. Huhu(tawa dalam kesakitan)

Ok laa... Cukupla mencoret di sini.. Maw pegi mandi(jalan da cam tempang)

0 mikroorganisma:

✿ Blog Archive ✿

Powered by Blogger.

✿ Mutiara Kata ✿

Dan sesiapa yang berhijrah pada jalan Allah (untuk membela dan menegakkan Islam), nescaya dia akan dapati di muka bumi ini tempat berhijrah yang banyak dan rezeki yang makmur dan sesiapa yang keluar dari rumahnya dengan tujuan berhijrah kepada Allah dan RasulNya, kemudian dia mati (dalam perjalanan), maka sesungguhnya telah tetap pahala hijrahnya di sisi Allah dan (ingatlah) Allah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.
[4:100]