Facebook nak tutup....??

Assalamualaikum..

Eyt..watpe tu? online facebook?  Online la puas2. Dalam lebey kurang 2 bulan ni je la korang dapat online fb kesayangan korang tuh.. Nanti kawan korang yang beribu2 tuh da takde daa. Sedey tak? Cop..cop..ape aku merepek nih?



Hey.. Aku tak merepek la.. Mark Zuckerberg yang bitaw aku.. Takde la.. Dia bitaw kat press conference. Dia kate fb nih dah tak terkawal da. Jadi die nak tamatkan perkhidmatan fb ni sebab da stress ngan bendalah nih. Alahai Zuckerberg. Jangan la buat camtu.. Sian la kat penguna2 fb yang beriban2 nih. Berita sepenuhnya bacalah kat SINI.

2 mikroorganisma:

Mohd Syahir said...

huhu....itu statement online aje...kalau betol la fb nak tutop...mesti dlm tb dh kuar..paper pon kuar...tunggu aje 2 bulan lagi..

Cikseri (^_^) said...

uikkk..betul ke??xdpt bykkn dunia tanpa fb...waaaaaaaa

✿ Blog Archive ✿

Powered by Blogger.

✿ Mutiara Kata ✿

Dan sesiapa yang berhijrah pada jalan Allah (untuk membela dan menegakkan Islam), nescaya dia akan dapati di muka bumi ini tempat berhijrah yang banyak dan rezeki yang makmur dan sesiapa yang keluar dari rumahnya dengan tujuan berhijrah kepada Allah dan RasulNya, kemudian dia mati (dalam perjalanan), maka sesungguhnya telah tetap pahala hijrahnya di sisi Allah dan (ingatlah) Allah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.
[4:100]