Day 29 | Something I could never get tired of doing

Assalamualaikum..

Awal tol taip blog ari nih. Ni aktiviti untuk mengelakkan tido di waktu pagi. Kelas pukul 10 jap lagi. Masih awal untuk mandi.

Apakah yang aku tak penah penat untuk buat? Jawapannya di sini.. BLOGGING! Aku suke menaip nih.. Walaupun tah pape jer aku tulis tapi aku tak kesah. Aku jugak tak kesah kalo orang tak baca blog aku nih. Ni just untuk suka2. Tapi betul ke aku suka blogging nih? Sebab aku penat dok ngadap laptop online jer..

Blog = online

Penat = online

Blog = penat....??


Erk.. Haha.. abaikan.. Sshhhhuuhh3.. gi mandi nuh.. 

0 mikroorganisma:

✿ Blog Archive ✿

Powered by Blogger.

✿ Mutiara Kata ✿

Dan sesiapa yang berhijrah pada jalan Allah (untuk membela dan menegakkan Islam), nescaya dia akan dapati di muka bumi ini tempat berhijrah yang banyak dan rezeki yang makmur dan sesiapa yang keluar dari rumahnya dengan tujuan berhijrah kepada Allah dan RasulNya, kemudian dia mati (dalam perjalanan), maka sesungguhnya telah tetap pahala hijrahnya di sisi Allah dan (ingatlah) Allah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.
[4:100]