Vortex oh Vortex

Assalamualaikun dan selamat tengah hari...

Pakat mai sini, pakatmai pesta penang. Oops.. Sory la lambat jemput. Sebab ari ni da last pesta ni. Datang lagi tahun depan. Hikhik.. Hari ni aku nak share pengalaman aku naik vortex(salah satu game yang paling mencabar kat pesta).


Tinggi o0o.. gambar goyang sebab bende tu nga gerak. Amek guna fon je pon.
Masa nak main ni, seseorang telah dipaksa rela untuk naik jugak. Siap merayu bia aku tukar fikiran. Takut muntah la. Takut jadi pape la.MySpace Maafla yer. Keputusan adalah muktamad. Hahahaha.. Then aku lak disuruh dok kat tepi bahagian lua(cam pompuan baju merah tuh duduk). Hoho.. takde masalah.. Kang taknak nanges lak. Huhu..
image: google

Disebabkan aku tak pegang fon tyme naek bende nih, so takde la pemandangan dari atas bendalah nih. Boley tahan seram gak la. Tapi co0l la beb. Terbalik2 aku. Tapi aku top mata tau. Bila lagi nak menghayati pemandangan dari atas sambil berpusing2 kan.

Lepas da abes main beliau kata takde la menakutkan. Eleh.. Padahal before main dia lah yang paling gelabah. Hahahahahahahhaa..

Kepada yang belum pernah naik lagi, cuba la naik. Sapa yang kat penang boleh pergi malam nih. Sapa yang jauh tu pergi akhir tahun ni pulak.


p/s: jangan marah yer mr.caer atas pendedahan eksklusif nih.. http://www.smileycodes.info

2 mikroorganisma:

si cantik sally said...

u sangat minat katak meh??huhu..its cool..=)

Nys Zairee said...

yezzza.. its hensem.. hahaha..
ade tak katak? i nak seko

✿ Blog Archive ✿

Powered by Blogger.

✿ Mutiara Kata ✿

Dan sesiapa yang berhijrah pada jalan Allah (untuk membela dan menegakkan Islam), nescaya dia akan dapati di muka bumi ini tempat berhijrah yang banyak dan rezeki yang makmur dan sesiapa yang keluar dari rumahnya dengan tujuan berhijrah kepada Allah dan RasulNya, kemudian dia mati (dalam perjalanan), maka sesungguhnya telah tetap pahala hijrahnya di sisi Allah dan (ingatlah) Allah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.
[4:100]