Aku tak Kawen lagi

Assalamualaikum w.b.t.

Haa.. Korang dapat tak jemputan aku? Ape?? Tak dapat? Jemputan kat SINI.
Ada yang da beli hadiah? Wah.. Terharunya aku.

Tapi...


Kepada yang tak perasan tarikh kat kad tu 31 April 2011 yer. 
Wujud ker? 
Hehehe..
Maaf kepada yang terasa tertipu terutamanya kawan2 aku. 
Ini bukan penipuan tetapi untuk menguji sejauh mana anda alert tentang tarikh2 nih.

Aku still single okeh.. Haha..
Bukan promote..
http://www.emocutez.com

3 mikroorganisma:

Ummu Khaulah Hasan said...

haha !
sentap hati mak , nak ..
sampai hati kau tipu mak ye, nak ;)

ehem2,singgah sini sambil follow awak;)
perghh, masuk2 belog ni dah kena ngorat . burung berkicau ngorat ku.
malu i. i single lagi ok.(bukan promot diri) hehee~

lau sudi, mehla lepak2 sambil follow blog kite gak eh?
kalau sudi la.. ;)

kedatangan mu sangat di alu2 kan ;)
wish u luck, dear ;)

Putri Malu @ ima salsuzaima said...

hahaha..hebat!!:)

Mohd Syahir said...

hikhikhikhikhik

✿ Blog Archive ✿

Powered by Blogger.

✿ Mutiara Kata ✿

Dan sesiapa yang berhijrah pada jalan Allah (untuk membela dan menegakkan Islam), nescaya dia akan dapati di muka bumi ini tempat berhijrah yang banyak dan rezeki yang makmur dan sesiapa yang keluar dari rumahnya dengan tujuan berhijrah kepada Allah dan RasulNya, kemudian dia mati (dalam perjalanan), maka sesungguhnya telah tetap pahala hijrahnya di sisi Allah dan (ingatlah) Allah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.
[4:100]