Aku, Donat dan Bas

Assalamualaikum...

Selamat malam semua. Oh.. Salah.. Sudah tengah malam rupanya. Ade cite nih.. Cecite..cecite.. Ni tengok tajuk entri aku. Ini bukan tajuk filem terbaru yang dibintangi oleh hasan mutalib. Bukan jugak tajuk novel terbaru ahadiat akasyah. Tapi kisah aku pada hari ini.

Al-kisah petang tadi aku pegi la beli tiket balik kampung. Yela kan. Exam abes minggu depan ari selasa. So aku ngan kawan aku sesudah beli tiket, pegi la merayap tanpa dirancang. Kitorang pegi Queensbay Mall a.k.a QB.

Jalan..jalan..jalan takde arah.. singgah J.Co beli donat. Tetibe mengidam lak kan. Haaa.. ape korang nih pikir bukan2 aje. Ish2.. Tengok donat nih.
nyum3!

Apa yang aku nak cite sebenarnya? Haa.. Ni aku nak cite aku tension giler tunggu bas nak balik usm dari QB. Apa guna tampal kat bas pegi usm tapi cakap tak pegi...? Geram tol aku. 4 bijik bas lalu yang ada tulis usm tapi cam haremmm... Apekah? Dan 4 kali gak lak bertukar2 tempat duduk.


Amende gambo hodoh di atas nih? ni la gamba lokasi kejadian. Nombor2 tu menunjukkan tempat2 kitorang beralih tempat duduk setiap kali bas penipu sampai. Huh.. (makhluk x sempurna kaler coklat)

So kesimpulannya? Jangan pegi QB dengan bas. -___-


nota kaki katak: Patutla orang sanggup beli donat yang harganya lebih berganda mahal dari donat makcik tepi jalan.

1 mikroorganisma:

Mohd Syahir said...

makhluk cekelat...mcm kaler donat jugak....

✿ Blog Archive ✿

Powered by Blogger.

✿ Mutiara Kata ✿

Dan sesiapa yang berhijrah pada jalan Allah (untuk membela dan menegakkan Islam), nescaya dia akan dapati di muka bumi ini tempat berhijrah yang banyak dan rezeki yang makmur dan sesiapa yang keluar dari rumahnya dengan tujuan berhijrah kepada Allah dan RasulNya, kemudian dia mati (dalam perjalanan), maka sesungguhnya telah tetap pahala hijrahnya di sisi Allah dan (ingatlah) Allah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.
[4:100]

Anda juga mungkin meminati:

Related Posts with Thumbnails

✿ Kelab Sk0deng ✿

Instagram