Removing My Cbox

Assalamualaikum sume..

Ni da tengah ari da, sume da makan ker? Aku makan roti sapu peanut butter jer. Sedey x? Konfem korang tak sedey sebab korang dapat makan nasi + ikan siakap 3 rasa + sayur kailan ikan masin..Crazy Drooling Smiley

So.. citenye.. Ari ni aku remove cbox kat blog aku nih. Sebab-sebab aku berbuat demikian adalah:-

1) Mengelakkan orang mempromosi barang2 atau perkhidmatan di situ. Kat sini bukan tempat jual beli barang ok..

2) Mengelakkan orang2 yang tidak pasti dari mana meng'link'kan nama mereka ke web yang tah pape.

3) Menggalakkan orang meninggalkan komen dekat entry2 yang aku post..  Peace Smiley

Jadi pasni kalau nak say hai, blogwalking ker, rajin2 la tinggalkan komen.. tak kena bayar pun.. Just taip cam taip kat cbox.

Sekian.. selamat tengah hari..

0 mikroorganisma:

✿ Blog Archive ✿

Powered by Blogger.

✿ Mutiara Kata ✿

Dan sesiapa yang berhijrah pada jalan Allah (untuk membela dan menegakkan Islam), nescaya dia akan dapati di muka bumi ini tempat berhijrah yang banyak dan rezeki yang makmur dan sesiapa yang keluar dari rumahnya dengan tujuan berhijrah kepada Allah dan RasulNya, kemudian dia mati (dalam perjalanan), maka sesungguhnya telah tetap pahala hijrahnya di sisi Allah dan (ingatlah) Allah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.
[4:100]