Day 16 | My viEw oN hOmosExuaLity

Hye sume... Burpppp...Oops..sory la sume. Tersendawa lak. Baru lepas makan. Hehe.. 

Berbalik pada tajuk, of coz la aku langsung tak sokong bende ni. Cam jijik pon ade la gak. Kenapa nak lawan fitrah alam? Sememangnya lelaki dan perempuan itu diciptakan berpasang2an. Ni nak berpasangan dengan sesama jenis pulak atau namanya hubungan luar tabie. 



Kawen sesama jenis nih ade ke dapat anak? takde kan? Sebab memang tak sepatutnye wujud hubungan macam nih. Tapi orang skang terutamanya kat barat cuba gak nak menghalalkan hubungan cam ni. Konon bagi golongan cani pon ley dapat keluarga bahagia, boley ade anak. Of coz la bukan anak mereka berdua. Cuba bayang kalau anak2 diorang ni da besa? Orang len ade mak ngn ayah tapi diorang ni ada dua mak or dua ayah??? =_= Apekah? 

Kalau bagi umat Islam, sememangnya golongan macam ni dilaknat oleh Allah. Kalo ade yang da tersesat, harapnye kembali ke pangkal jalan. Kalau pon jadi g2 sebab kecewa dengan kaum yang berlainan jantina, bukan itu caranya. Ingatlah apa yang sudah terjadi kepada kaum Nabi Lut. 
Renung2kan dan selamat beramal.. ^__^

0 mikroorganisma:

✿ Blog Archive ✿

Powered by Blogger.

✿ Mutiara Kata ✿

Dan sesiapa yang berhijrah pada jalan Allah (untuk membela dan menegakkan Islam), nescaya dia akan dapati di muka bumi ini tempat berhijrah yang banyak dan rezeki yang makmur dan sesiapa yang keluar dari rumahnya dengan tujuan berhijrah kepada Allah dan RasulNya, kemudian dia mati (dalam perjalanan), maka sesungguhnya telah tetap pahala hijrahnya di sisi Allah dan (ingatlah) Allah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.
[4:100]

Anda juga mungkin meminati:

Related Posts with Thumbnails

✿ Kelab Sk0deng ✿

Instagram