Day 19 | My refLectiOn in tHe miRror

Lapanyer.. Tapi malas nak makan.. Nanti la makan jap g sampai bunchet.

Tadi aku tengok cermin. Nak tau cane rupe aku? Aku pon tak sangka aku camtu. Takde la teruk sangat..

Waa.. tak sangka kan? muda remaja lagi aku ni rupanya.. Blink2 lagi tuh..Meriah sungguh.. Jadi tak perlu nak risau pasal muka berkedut seribu, pergi New York Skincare or Yun Nam Haircare. Membazir jer dwet ringgit yang susah payah dikumpulkan. 

Tips untuk tampil muda jelita kiut miut:
Sentiasalah perasan kiut..
http://www.emocutez.com


0 mikroorganisma:

✿ Blog Archive ✿

Powered by Blogger.

✿ Mutiara Kata ✿

Dan sesiapa yang berhijrah pada jalan Allah (untuk membela dan menegakkan Islam), nescaya dia akan dapati di muka bumi ini tempat berhijrah yang banyak dan rezeki yang makmur dan sesiapa yang keluar dari rumahnya dengan tujuan berhijrah kepada Allah dan RasulNya, kemudian dia mati (dalam perjalanan), maka sesungguhnya telah tetap pahala hijrahnya di sisi Allah dan (ingatlah) Allah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.
[4:100]

Anda juga mungkin meminati:

Related Posts with Thumbnails

✿ Kelab Sk0deng ✿

Instagram