Tongkang pecah!

Berita gempak! Tongkang pecah di Laut China Selatan yang menyebabkan 30 orang lemas dan masih belum ditemui. Usaha mencari mangsa tidak diteruskan lagi setelah mendapati bahawa berita ini adalah rekaan semata-mata..
 
Haih.. abes cuti jer inila naseb den yang dok depan stor. Malang sungguh. Nak masuk bilik pon susah. Ades.. Tu la. Sape soh wat stor kecik2. Da taw manusia kat satu blok ni bukan nye ade sorang dua jer. Beg aku kat dalam stor tu tak dapat diselamatkan lagi. Cane nak amek, sume da tindih2 ngan kotak2 yang berat. Aku ni da keding jer..

ni la tongkang pecahnye.. Da macam pecah rumah.

Cane nak amek barang kalo da tinggi g2 barangnye.


weh.. amek la barang2 korang nih..

Katil pon da macam ape tah.. Huhu..

3 mikroorganisma:

Eyriqazz said...

hik3..abis pecah....

P/s : dijemput join GiveAway Rm300+ Haven Restaurant Cash Voucher

dabuldahi said...

mak aih!!! hahaha

Nieylicio Kerolicio said...

tu smlm nye rupe.. ari ni da cun daa

✿ Blog Archive ✿

Powered by Blogger.

✿ Mutiara Kata ✿

Dan sesiapa yang berhijrah pada jalan Allah (untuk membela dan menegakkan Islam), nescaya dia akan dapati di muka bumi ini tempat berhijrah yang banyak dan rezeki yang makmur dan sesiapa yang keluar dari rumahnya dengan tujuan berhijrah kepada Allah dan RasulNya, kemudian dia mati (dalam perjalanan), maka sesungguhnya telah tetap pahala hijrahnya di sisi Allah dan (ingatlah) Allah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.
[4:100]

Anda juga mungkin meminati:

Related Posts with Thumbnails

✿ Kelab Sk0deng ✿

Instagram