Day 21 | A photo of sOmetHing tHat mAkes mE hapPy

MySpaceAku suka tengok gambar ni.. Hari2 pon aku ngadap muka dia. Tak pernah jemu. Aku harap dia akn selalu dekat ngan aku. Tapi itu mungkin hanya mimpi. Kerana dia milik insan lain. Yang lebih layak daripada aku. Tapi tak mustahil jika ada seseorang yang lain tetapi ada iras dia berada di sampingku. Mungkin suatu hari nanti...






Alalala... Tomeynye die.. Tiap2 ari aku tengok muke die ni, aku terikut2 muncung die. Haa.. expectation korang tak mengena. Huhu.. Ayat terjiwang la pulak.. =p

1 mikroorganisma:

✿ Blog Archive ✿

Powered by Blogger.

✿ Mutiara Kata ✿

Dan sesiapa yang berhijrah pada jalan Allah (untuk membela dan menegakkan Islam), nescaya dia akan dapati di muka bumi ini tempat berhijrah yang banyak dan rezeki yang makmur dan sesiapa yang keluar dari rumahnya dengan tujuan berhijrah kepada Allah dan RasulNya, kemudian dia mati (dalam perjalanan), maka sesungguhnya telah tetap pahala hijrahnya di sisi Allah dan (ingatlah) Allah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.
[4:100]