Day 14 | A TV sh0w I'm cuRrentLy aDdictEd tO

Ahlan washlan.. Ape khabar ari nih? Kalo tak g telan ubat cecepat sebab den takut tak sempat nak g melawat. 

Ari ni pasal tv show lak.  Katun kire tv show tak? Asenye skng tak addicted ngan cite kat tv tapi addicted ngan games. Tapi untuk memenuhi task ni, aku pilih la satu cite.


Cite yang skang aku takley lepas tengok adalah cite Seribu Kali Cinta. Ala.. Yang setiap ari isnin sampai khamis kol 6.30 petang di tv3. Pasal sorang lelaki yang digilai ramai wanita bernama Nizam. Tapi sorang pon yang gila kat dia, dia tak suka sebaliknya memilih sorang p0mpan amnesia yang bernama Miasara. Cite ni da nak abes da pon. Aku tak tengok pon cite ni dari awal. Tapi sebab sejak cuti aku takde ape nak buat petang2, so aku layan la cite nih. So nak taw la gak ape kesudahannye. 
Waktu laen aku tak tengok tv. Waktu petang la aku slalu depan tv sambil2 makan samosa atau karipap sardin yang mencederakan aku. Aku layan katun2 kat tv9. Spongebob la, upin dan ipin, danny phantom dan macam2 lagi la cite kanak2.


Sekian sahaja berita terkini dari Johor Bahru.

0 mikroorganisma:

✿ Blog Archive ✿

Powered by Blogger.

✿ Mutiara Kata ✿

Dan sesiapa yang berhijrah pada jalan Allah (untuk membela dan menegakkan Islam), nescaya dia akan dapati di muka bumi ini tempat berhijrah yang banyak dan rezeki yang makmur dan sesiapa yang keluar dari rumahnya dengan tujuan berhijrah kepada Allah dan RasulNya, kemudian dia mati (dalam perjalanan), maka sesungguhnya telah tetap pahala hijrahnya di sisi Allah dan (ingatlah) Allah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.
[4:100]

Anda juga mungkin meminati:

Related Posts with Thumbnails

✿ Kelab Sk0deng ✿

Instagram