Day 1 | My Fevret s0ng

Untuk hari yang perasmian ni, aku nak share fevret song aku. Skang aku jarang dengar radio so aku tak taw sangat la lagu2 terbaru nih. Tapi lagu yang aku layan giler skang lagu Dadali- Di Saat Aku mencintaimu. aku taw ramai gak yang suka lagu nih. Aku suke sebab lirik die yang mendalam maksudnye. Boley layan lagunye kat SINI.


Ni lagu fevret mase kini. Lagu fevret sepanjang zaman lak Anak Itik Tok Wi. Besh2..  Teringat zaman kanak2. Hey.. Aku kanak2 lagi la..






Anak Itik Tok Wi  
Anak itik Tok Wi 
Mandi dalam kolam
Sakit apa Tok Wi 
Sakit sendi tulang
Ubat apa Tok Wi 
Ubat limau lelam 
Sakit apa Tok Wi 
Sakit sendi tulang


Jangan lupa wat ringtone. Hehe.. 

1 mikroorganisma:

Cikbintang said...

ok smlm bru dga sama itu dadali nye lagu..huuu

✿ Blog Archive ✿

Powered by Blogger.

✿ Mutiara Kata ✿

Dan sesiapa yang berhijrah pada jalan Allah (untuk membela dan menegakkan Islam), nescaya dia akan dapati di muka bumi ini tempat berhijrah yang banyak dan rezeki yang makmur dan sesiapa yang keluar dari rumahnya dengan tujuan berhijrah kepada Allah dan RasulNya, kemudian dia mati (dalam perjalanan), maka sesungguhnya telah tetap pahala hijrahnya di sisi Allah dan (ingatlah) Allah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.
[4:100]