Dunia Semakin Tua

Assalamualaikum dan selamat malam..

http://www.smileycodes.infoLagi 45 minit lagi. Tak sampai sejam pun. Tahun baru bakal tiba. Semester 2 yang baru bermula. Umur yang semakin tua. Oh No...



Tengah malam ni jangan la merayap2 sambut new year la konon. Pastu menjerit2 melompat2. Melalak2 dengar konsert pasang muzik kuat2 dum dam dum dam. Baek dok diam2 kat bilik, kat uma, wat s0lat hajat ker, solat taubat. Doa kat Tuhan sebab masih bagi lagi peluang bernafas di bumi yang fana nih. Kot2 tak sempat idup lama dalam dunia nih mana la kita tahu kan. Yang dok g terkinja2 lak kang tetiba mati kena mercun new year tuh ape pon tak dapat.

3 mikroorganisma:

Mohd Syahir said...

hohhooho..sapekah yang terkinja2 tuh...ish3..

Nys Zairee said...

tak taw la.. ade yang terasa ker?

Mohd Syahir said...

xder pon...ntah la..sape yang trasa tuh..huhu

✿ Blog Archive ✿

Powered by Blogger.

✿ Mutiara Kata ✿

Dan sesiapa yang berhijrah pada jalan Allah (untuk membela dan menegakkan Islam), nescaya dia akan dapati di muka bumi ini tempat berhijrah yang banyak dan rezeki yang makmur dan sesiapa yang keluar dari rumahnya dengan tujuan berhijrah kepada Allah dan RasulNya, kemudian dia mati (dalam perjalanan), maka sesungguhnya telah tetap pahala hijrahnya di sisi Allah dan (ingatlah) Allah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.
[4:100]