Huwaa.. Taching beb.. Sentap ah nGan korang..

Selamat tengah malam.. Bebelum aku beradu aku nak meluahkan perasaan yang membuak2 nih. Memang aku da tak dapat tanggung lagi. Memang taching giler ah.. Basah abes aku nye bantal.. Cane aku nak tdo nih?

Plz2.. aku nak taw.. nape takde yang sudi nak meneka bintang2 aku? aku ase syrat2 aku takde susah giler pon. Aku tengok orang len punya lg susah nk join. Macam2 syarat. Kenapa?? Why? Plz tell me y??

Sian bintang aku kat tepi tuh tak terkira.. Hmm.. Sentap2.. Aku nak tdo la..
Assalamualaikum...

0 mikroorganisma:

✿ Blog Archive ✿

Powered by Blogger.

✿ Mutiara Kata ✿

Dan sesiapa yang berhijrah pada jalan Allah (untuk membela dan menegakkan Islam), nescaya dia akan dapati di muka bumi ini tempat berhijrah yang banyak dan rezeki yang makmur dan sesiapa yang keluar dari rumahnya dengan tujuan berhijrah kepada Allah dan RasulNya, kemudian dia mati (dalam perjalanan), maka sesungguhnya telah tetap pahala hijrahnya di sisi Allah dan (ingatlah) Allah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.
[4:100]

Anda juga mungkin meminati:

Related Posts with Thumbnails

✿ Kelab Sk0deng ✿

Instagram