PuteRa katAk ♥


Korang tengok tak cite putera katak dalam slot lagenda? Nampak cam cite dongeng je kan. Memang cite dongeng pon. Tapi aku suka. Nape ye? sebab katak tu cam comel jer. Besa lak tu. Waa...Suka2.. Dala cite pasal dak pompan yang suka binatang exotic. Macam aku jer. Haha.. 

Sape tau katne ley dapat katak besa camtu? Nak sekor. Kalo ade call Nys yer.. Hehe...


0 mikroorganisma:

✿ Blog Archive ✿

Powered by Blogger.

✿ Mutiara Kata ✿

Dan sesiapa yang berhijrah pada jalan Allah (untuk membela dan menegakkan Islam), nescaya dia akan dapati di muka bumi ini tempat berhijrah yang banyak dan rezeki yang makmur dan sesiapa yang keluar dari rumahnya dengan tujuan berhijrah kepada Allah dan RasulNya, kemudian dia mati (dalam perjalanan), maka sesungguhnya telah tetap pahala hijrahnya di sisi Allah dan (ingatlah) Allah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.
[4:100]

Anda juga mungkin meminati:

Related Posts with Thumbnails

✿ Kelab Sk0deng ✿

Instagram