Semua Gara2 Piala Suzuki

Assalamualaikum..

Lepas jer Malaysia berjaya mengalahkan Indonesia baru ni, kefemesan 2 orang pemain bola sepak negara ni melonjak2. Macam pisang goreng panas. Actually aku bukanlah peminat sukan apatah lagi bola sepak. Tapi kalo kat fb sume cite pasal bola jer, tu yang aku taw la jugak.

Sape 2 orang yang femes tuh? Khairul Fahmi Che Mat @ Apek ngan Safee Sali la. Semestinya la peminat mereke ni kebanyakannya gadis2. Tapi aku bukan salah sorang daripada mereka. Malangla bagi gadis2 sebab diorang ni dua2 dah not available & taken.

Memang patut pun panggil apek. Cam apek mukanya.

Tahniah2..

Tapi yang aku tak faham skang nape penyokong2 yang emo terlebih. Jangan la sebab bola nih nak gaduh2. Takde faedahnya pon. Bese la tuh adat pertandingan ada kalah menang. Wat tambah dosa jer. Renung-renungkan dan selamat beramal.

link: blog awek Apek

0 mikroorganisma:

✿ Blog Archive ✿

Powered by Blogger.

✿ Mutiara Kata ✿

Dan sesiapa yang berhijrah pada jalan Allah (untuk membela dan menegakkan Islam), nescaya dia akan dapati di muka bumi ini tempat berhijrah yang banyak dan rezeki yang makmur dan sesiapa yang keluar dari rumahnya dengan tujuan berhijrah kepada Allah dan RasulNya, kemudian dia mati (dalam perjalanan), maka sesungguhnya telah tetap pahala hijrahnya di sisi Allah dan (ingatlah) Allah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.
[4:100]