Day 18 | 5 things that irritate ME about opposite/same sex

Irritating? 5 je ke? kalo lebey bley tak? Haha.. Okey.. Meh aku nak senaraikan..

MySpaceBoys
  1. Hipokrit (depan len, blkg len..)
  2. Penipu(ni paling aku anti)
  3. Serkap jarang (tak bley ker siasat sebelum tuduh2?)
  4. Mengorat(asek sweet2, lapok tol laa..)
  5. Playboy (mesti ade sikap no.1,2 n 4)

MySpaceGirls
  1. Hipokrit @ Talam dua muka (depan len, blkg len..)
  2. Penipu(ni paling aku anti)
  3. Suka menjerit (yang ni aku memang anti.. Bising la weh)
  4. Gedik (cam nak hempuk2 jer..)
  5. Tak punctual (letih la nak tunggu kaw jer..)

Okeh.. ni la antara top 5 bende yang aku tak gemo pasal dua kaum nih.. Tolong la buang prangai2 cani..Tak baek untuk kesihatan.. Daa~~

0 mikroorganisma:

✿ Blog Archive ✿

Powered by Blogger.

✿ Mutiara Kata ✿

Dan sesiapa yang berhijrah pada jalan Allah (untuk membela dan menegakkan Islam), nescaya dia akan dapati di muka bumi ini tempat berhijrah yang banyak dan rezeki yang makmur dan sesiapa yang keluar dari rumahnya dengan tujuan berhijrah kepada Allah dan RasulNya, kemudian dia mati (dalam perjalanan), maka sesungguhnya telah tetap pahala hijrahnya di sisi Allah dan (ingatlah) Allah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.
[4:100]