Day 17 | My hOpe oN mY fuTurE

Ades.. Ngantuk benonyer nih.. Tapi ku gagahi juga untuk task seterusnya. Malas nak tulis siang2 sebab kang wat bende len lupa lak. (-0-)

Masa depan aku....Hmmm.. Skang ni aku still blaja lagi. Ada lagi 2 tahun lebey baru abes. Harap dapat grad dengan jayanya tanpa extend. Hehe.. 
Then pastu harapnya dapat la kerja yang sesuai ngan course yang aku blaja nih. InsyaAllah.. Pastu keje la dalam 2 tahun g2, mase tu umo ade la lagi 4 tahun nak masuk 30-an. Masa tu da ade banglo 2 tingkat sebijik, keta merc sebijik, pastu bley la pk pasal kawen.
Haha.. Tengok la sape yang sudi nak pinang. Kalo ramai ley la wat pertandingan. Sapa yang dapat menarik hati bakal mertua. (chaiyok mr.caer) MySpaceKalo takde nak wat cane kan.. Sob2..

Pastu lak nanti da kawen, nak g honeymoon kat tempat yang sejuk, tapi bukan peti ais atau bekas simpan ikan. Pegi tempat yang romantik bukan tempat yang antik. Kalo dwet telebey bawak la aku g oversea. Huhu..

Kemudian nanti aku dapat anak. Anak2 aku mest comey cam aku. Boley aku cubit2 pipi die. Taknak la anak ramai2. Range 2-4 orang jer suda la.. Huhu.. Aku taknak tinggal kat bandar nanti diorang terlalu bebas.. Aku nak anak aku baek dari aku. Wahh.. jao da aku pikir nih.. Suda2.. Jom beradu..

Selamat malam...

2 mikroorganisma:

✿ Blog Archive ✿

Powered by Blogger.

✿ Mutiara Kata ✿

Dan sesiapa yang berhijrah pada jalan Allah (untuk membela dan menegakkan Islam), nescaya dia akan dapati di muka bumi ini tempat berhijrah yang banyak dan rezeki yang makmur dan sesiapa yang keluar dari rumahnya dengan tujuan berhijrah kepada Allah dan RasulNya, kemudian dia mati (dalam perjalanan), maka sesungguhnya telah tetap pahala hijrahnya di sisi Allah dan (ingatlah) Allah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.
[4:100]